Jag är så kär i dig. Tror inte du förstår hur mycket jag tycker om dig. Men jag har så svårt för att berätta det. Snart åker du och då lämnar du mig i 5 månader helt själv. Jag kommer sakna dig.


För 2 veckor sen låg vi i denna sängen jag ligger i nu och du sa till mig att du var kär i mig. Jag blev helt chockad, men det märkte du. Jag trodde jag skulle bli rädd och fly dagen efter. Jag mådde så dåligt. Men det redde ut sig för jag insåg att jag är så otroligt kär i dig, och jag tänker inte lämna dig när vi har det underbart.


Var hos dig hela helgen och åt middag med dina föräldrar, din bror och hans fästmö. Dom är underbara. Jag kommer ihåg att jag tänkte att jag absolut inte ville åka därifrån. Jag ville bara stanna i den glada och lyckliga miljön. Men jag åker till Malmö på torsdag och på lördagkväll så då ses vi 2 gånger denna veckan. Är hur glad som helst! :)

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

åh va fint! <3



sv: Ja rött hår är riktigt jävla fint :D



Vill bara passa på att tipsa om en tävling där du kan vinna hårförlängningar! klicka på länken om du är intresserad: http://bellzors.blogg.se/2011/october/vinn-harforlangning-i-valfri-farg.html#comment



Kram! <3

2011-10-26 @ 00:13:13
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0