Jag är jättespänd och tycker det ska bli hur spännande som helst när du kommer hem. Vi har väl mer eller mindre bestämt att jag flyttar till Malmö i sommar. Det är en omställning med tanke på att jag flyttar första gången och så långt bort. Fast det är 1 h från föräldrarna och vännerna. Jag är så taggad på att börja söka jobb, leta lägenhet och att få köpa möbler och att inreda! Jag är så glad, så glad över att jag träffat dig.

Denna helgen ska du komma till mig. Ovanligt att mina föräldrar gillar någon så snabbt som dom gillat dig, men det är bara tur.


För övrigt är jag taggad på julen! Aldrig har jag varit så taggad. Jag vill baka pepparkakor, klä julgrannen, köpa julklappar och mysa massa, även om det blir utan dig. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med familjen och ta vara på den tiden. För senare kommer jag njuta av att vara precis där jag vill vara.. med dig.




(by marbar7890)


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Vilka fina julbilder :)



/MsSophie

2011-11-07 @ 21:49:21
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: johanna

Skrev ett inlägg om avundsjuka och att stå upp för sej själv, håller ni med mej? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0