Är en mycket glad tjej idag. Tror jag ska ge hela äran till dig. Även om du åker snart så är jag inte ett dugg orolig utan mer förväntansfull över vad som kommer att hända efter att du har kommit hem. Har även fått ett fotomodellsjobb till en stor tidning i min stad. Man vet aldrig om det kanske leder till något annat. Vet inte riktigt om jag ska visa dig bloggen. Inte än i alla fall. Jag vill ändå kunna ha minnen över hur jag känner nu. Så kär, så kär.


Jag har aldrig sagt att jag varit kär, för jag har aldrig känt på känslan. Sen dök du upp och kärleken började att byggas upp på ett sätt jag aldrig varit med om innan. Nu kan jag vara mig själv och veta att du tycker om det. Även om jag säger saker som inte har någon mening, så kommer du skratta för du vet vad jag menar. Du vet att jag älskar amerikanska pannkakor med nutella och banan. Du vet att ibland vill jag bara att vi köper en kladdkaka och lägger oss i sängen och kollar på film. Då ser du det på mig och gör det för mig. För jag vill bara vara med dig och uppskattar varenda sekund för man vet aldrig när det vänder. Jag börjar sakta inse att det kanske inte är så i detta fallet, men jag tar inget för givet.

Nu ska jag fortsätta att le åt att du finns och vänta på att du hör av dig från gymmet. Le Beef :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0