Ibland blir jag så ARG på mig själv! Varför är jag så jävla dålig på att beskriva i ord hur mycket en människa betyder för mig? Varför är jag så jävla dålig på att säga jag tycker om en människa rakt i personen ögon? Jag är så dålig på att beskriva mina känslor, speciellt när man sitter framför personen.




Dessa dagarna har jag försökt komma på ett vettigt och bra sätt att beskriva hur jag känner för dig. Jag är kär i dig. Inte bara kär. Jag avgudar dig och jag är så lyckligt jävla lottad för ju mer jag hör om andras relationer och vad deras förhållanden innebär så är jag ett steg närmare min dröm. MIN DRÖM. Drömmen jag har längtat efter i hela mitt liv. Att bara kunna vara med en person och förälska sig så djupt och ärligt i denna människa. Att känna hur hela magen vrids 3 gånger om i magen 5 minuter innan man ska få krama, prata och se denna människan.
Jag känner så för dig.
Du gör mig nervös. Du gör mig glad. Du gör mig framför allt lycklig. Tack vare att du är du! När du åkte så kändes det som om någon hade dragit ut mitt hjärta och slängt iväg det. Jag vet att vi kommer att ses efter att du kommit hem och jag vet om att jag kommer att vara lika kär i dig då, OM inte mer. Men ändå blev jag så ledsen. Jag behöver dig. Jag behöver dig nära mig för du är mitt allt. Du är... det bästa jag någonsin varit med om.

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. söt du är! kram

2011-12-04 @ 23:48:42
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: FITspiration - in(fit)spireras till ett smalare liv

Saknar du motivationen till att träna bort bilringen och skaffa en hälsosam livsstil??



http://FITspiration.blogg.se är en ny blogg som inspirerar och motiverar dig genom bilder, tips och texter till att kämpa för en hälsosammare och smalare kropp! Allt går, bara man vill! :)

2011-12-09 @ 22:19:45
URL: http://fitspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0