Idag åkte du till Thailand. Jag har tänkt på dig hela dagen, gråtit lite och knappt pratat med någon. Fikade lite med Charlotte efter jobbet och försökte verkligen hålla humöret uppe. Det gick sådär, men människorna runt omkring mig förstår. Jag saknar dig så mycket att jag får ta ett djupt andetag för att tårarna inte ska börja rinna. Detta är ju bara början, jag vill inte gråta i 5 månader i sträck. Du kommer att ha det så bra där, varmt och lugnt. Önskar jag kunde vara där med dig..
Du är min första riktiga kärlek och det är jag glad över för att jag vet att jag aldrig kommer att ångra något med dig. Du är det finaste jag har. Du får mig att känna mig så glad att jag får tårar i ögonen. Vi hör ihop. Du och jag. Vi passar perfekt och det vet du också. Allt kommer att gå så bra, det vet jag. Det är jag säker på. Allt med dig är jag säker på. Jag tvekar inte en sekund på något du och jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0