Ensamtid

Jag tar vara på varenda liten sekund jag har för mig själv. För i maj så kommer jag att flytta till Malmö till en lägenhet med min pojkvän. Iomed att jag fortfarande bor hemma så blir det en stor omställning för mig. Första lägenheten och den ska jag bo med en människa jag bryr mig så mycket om. Jag är supertaggad och jätteglad att det är snart! Men just nu så tar jag det lugnt när jag inte jobbar för jag behöver verkligen ta vara på denna ensamtiden för är egentligen en riktig ensamvarg.

Snart är julafton här, nyår kommer flyga förbi och sen är det redan min födelsedag. Därefter är det bara 3 månader kvar tills hjärtat kommer hem. Nu är det knappt 2 veckor sen han åkte till Thailand men ändå, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0